در حالی که استاندار خوزستان قول پرداخت دو ماه حقوق معوقه را اعلام نموده ؛ اعتراض کارگران هفت تپه همچ
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 50
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 326
:: بازدید ماه : 8015
:: بازدید سال : 20704
:: بازدید کلی : 297842
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 29 آبان 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 10 صبح روز سه شنبه 29 آبان ماه 1397 کارگران معترض شرکت کشت و صنعت هفت تپه همراه با خانواده با تجمع در میدان شهدای هفتم تیر ؛ ندای خود را از طریق رسانه ها به گوش مسئولین  پایتخت نشین رساندند .

به گزارش شوش نیوز ؛ در حالی که دکتر سیدراضی نوری نماینده شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی  به اتفاق دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در دیدار با وزیر اقتصاد صورتجلسه‌ای را تنظیم کرده است که مفاد اصلی این صورتجلسه، پرداخت مطالبات مزدی کارگران هفت تپه است ؛ اما کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه در پانردهمین روز متوالی تجمع اعتراض گونه ی خود را ادامه دادند و برای دومین روز این تجمع را همراه با جمعی از خانواده های خود به میدان شهدای هفتم تیر کشاندند.

برخی از کارگران هفت تپه که دست نوشته هایی نظیر « ما برای حقوق خود معترضیم نه برای دشمنی ـ دیگر  از رانت و اختلاس خسته شدیم ـ مرگ بر ستمگر درود بر کارگر  ـ من وطنم را دوست دارم فقط بچه ام گرسنه است و... » مدعی بودند :  چندین سال است مرتبا وعده محقق شدن مطالبات‌مان را از زبان مسئولان می‌شنویم اما خبری از عملی شدن آنها نیست به همین دلیل باتوجه به تجربیات قبلی، اجتماعات صنفی خود را تا لحظه وصول مطالبات‌مان ادامه می‌دهیم.

یکی از کارگران گفت : علاوه بر  این که ما برای مطالبات خود مطالبه می کنیم  می بایست رئیس سازمان خصوصی سازی کشور از این کارگران که در یک برنامه ی زنده ی تلویزیونی اهانت نمودند رسما عذرخواهی کند و از طرفی انتظار داریم برخی از کارگران که به ناحق  بازداشت شده اند آزاد گردند ؛ چرا می گویم به ناحق چون  ما در این مدت به جز اعتراض و درخواست پرداخت مطالبات خود  انتظار دیگری نداشته و نداریم  و آنهایی که خبرهای این اعتراض به حق ما را  وارونه به شبکه های بیگانه می رسانند بدانند که در جمع ما رزمنده و ایثارگر وجود دارد و همه نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را دوست داریم، شبکه های بیگانه کور خوانده اند که بخواهند ما را مخالف با نظام معرفی کنند .

یکی دیگر از کارگران  نیشکر هفت تپه  اظهار نمود : بعد از دریافت حقوق معوقه از دولتمردان انتظار داریم که شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که 6000 کارگر در آن مشغول به کار هستند را از بخش خصوصی خارج نموده و تحت پوشش دولت ببرد .

 



:: برچسب‌ها: "تجمع کارگران"شرکت هفت تپه"به پانزدهمین"روز رسید " ,
:: بازدید از این مطلب : 835
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.